Reklama2010-02-22
2

„Natura sprzyja dzieciom” w nowej kampanii Kubusia (wideo)

W telewizji, radiu i internecie wystartowała nowa kampania reklamowa soku Kubuś. Akcję pod hasłem „Natura sprzyja dzieciom” przygotowały agencja reklamowa Saatchi & Saatchi i dom mediowy ZenithOptimedia.

Rozpoczęta właśnie kampania soku marchwiowo-owocowego Kubuś pokazuje, że pomaga on dzieciom – podobnie jak sama natura – w ich codziennych zmaganiach. Przekaz ma na celu przypomnienie odbiorcom o cechach i wartościach tego produktu – niezawierajacego dodatku cukru, za to wytwarzanego z owoców i mazurskiej marchwi.

Akcja pod hasłem „Natura sprzyja dzieciom” jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV4), radiu (główne rozgłośnie), a 22 lutego obejmuje internet (m.in. Nasza-klasa.pl, serwisy kobiece i parentingowe). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas