Reklama 2011-09-12
0

Nazwa.pl: Przejdź na boską stronę

Pod hasłem „Przejdź na boską stronę” rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Nazwa.pl (wcześniej działającej pod nazwą NetArt). Akcję - obejmującą internet i prasę - spółka przygotowała wspólnie z agencją Trendmaker.

Kampania Nazwa.pl ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy. Akcja reklamuje oferowaną przez firmę usługę Strony WWW, która obejmuje przygotowanie - dla małych i średnich przedsiębiorstw - serwisów internetowych na podstawie kilkuset gotowych projektów. Ponadto kampania prezentuje zmodyfikowany wizerunek Nazwa.pl - przede wszystkim nowe logo, z czcionką o lżejszym kroju mającą symbolizować dynamikę i otwarcie na zmiany.

Akcja - prowadzona pod hasłem „Przejdź na boską stronę” – jest utrzymana w stylu mitologicznym. Jej bohaterowie to trójka bogów: Serwerus, Domena i Strona WWW, która będzie stałym elementem komunikacji Nazwa.pl. Ponadto w kampanii występuje śmiertelnik uosabiający klienta-przedsiębiorcy, który znajduje się pod troskliwą opieką bóstw

Akcja od 5 września obejmuje prasę oraz internet (reklamy odsłonowe i strona produktowa). Kampanię Nazwa.pl przygotowała we współpracy z agencją Trendmaker.

Autor: tw

Więcej informacji: Nazwa.pl, NetArt

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas