Reklama2013-04-25
0

"Nazwij misia" w kampanii Multilac Baby

1 maja br. pod hasłem "Nazwij misia" rusza konkurs promujący synbiotyk dla dzieci Multilac Baby (Genexo). Akcję organizuje Mediapol.

Akcja reklamowa promująca Multilac Baby będzie prowadzona w przedszkolach. Dzieci wraz z rodzicami zostały zaproszone do udziału w konkursie "Nazwij misia", a zadanie polega na wymyśleniu imienia dla misia z opakowania synbiotyku oraz narysowaniu lub innym przedstawieniu go w formie graficznej.

Aby wziąć udział w konkursie, który potrwa od 1 maja do 30 czerwca 2013 r., nie trzeba kupować produktów. Do wygrania jest profesjonalna sesja fotograficzna, 3 bony o wartości 200 zł na zakupy w sklepach Smyk oraz 100 misiów.

Organizatorem konkursu jest dom mediowy Mediapol.

Autor:km

Więcej informacji:Nazwij misia, Multilac Baby

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas