Telewizja2018-03-07
4

nc+ pozwala zmieniać elastycznie dodatkowe pakiety telewizyjne, reklamuje to wampir (wideo)

Platforma nc+ wprowadza ofertę „Telewizja elastyczna”, w ramach nowi klienci pakietu Comfort+ mogą do niego dobierać i dowolnie zmieniać dodatkowe pakiety telewizyjne. Wspiera to kampania reklamowa z wampirem w roli głównej, przygotowana przez Havas Warsaw, która rozpoczęła w ten sposób obsługę nc+.

Podstawą nowej oferty telewizyjnej nc+ jest pakiet Comfort+ zawierający 112 kanałów, z czego 55 w HD. Miesięczna cena za ten pakiet to 39,99 zł.

Do Comfort+ klienci zawierający nowe umowy na 24 miesiące będą mogli dowolnie dobierać dodatkowe pakiety i rezygnować z nich nawet już po miesiącu korzystania. Do wyboru są pakiety: Dopełnienie do Extra+ (zawierający 37 stacji) za 30 zł miesięcznie, Canal+ (8 kanałów) za 60 zł miesięcznie, Eleven Sports (3 kanały) za 15 zł miesiecznie, HBO (3 kanały) za 25 zł miesięcznie (z HBO GO za dodatkowe 10 zł) oraz - Multi ManPack (12 kanałów i 2 kolekcje) za 30 zł miesiecznie.

Klienci z dekoderami WiFi PremiumBox+ oraz MediaBox+ podłączonymi do internetu będą mogli łatwo zamawiać wybrane pakiety poprzez żółty guzik na pilocie (TVI). Natomiast jeśli użytkownik zrezygnuje z opcji dodatkowych, to w kolejnym miesiącu zapłaci tylko podstawową miesięczną opłatę za pakiet Comfort+.

Jednocześnie rusza promocja obejmująca usługę multiroom oraz nowoczesne dekodery z dyskami 500 GB i/lub modułem WiFi. Wybierając odpowiednią ofertę, klienci będą mogli korzystać z multiroomu i wybranych dekoderów przez pierwsze 12 miesięcy za darmo.

Wspiera to kampania reklamowa, której głównym bohaterem jest wampir ciągle pragnący nie tylko krwi, lecz także telewizyjnych wrażeń. Jest to pierwsza kampania nc+ przygotowana przez agencję Havas Warsaw, po przejęciu obsługi reklamowej platformy od 2012 Agency w efekcie przetargu rozstrzygniętego na początku br. Poprzednio przez prawie dwa lata w reklamach nc+ występowali aktorzy Rafał Cieszyński i Krzysztof Stelmaszyk

Nowa akcja reklamowa będzie realizowana w telewizji, internecie (m.in. w social media), radiu oraz i punktach obsługi klienta nc+.

Za część internetową kampanii odpowiada dział marketingu internetowego nc+, a produkcją reklam zajęło się studio filmowe Dynamo.

Platforma nc+ w 2017 roku w zwiększyła liczbę abonentów o 52 tys. i na koniec roku miała ich 2,171 mln. Jej przychody w 2017 roku wyniosły 505 mln euro, co oznacza wzrost w ujęciu rocznym o 2,6 proc (0,7 proc. przy zastosowaniu stałego kursu walutowego).

Autor:tw

Więcej informacji:nc+

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas