Nestlé Polska rozpoczęło kampanię promocyjną kawy Nescafé Dolce Gusto opartą na reklamie hybrydowej. Kreację przygotowała agencja Peppermint.
Reklama hybrydowa dostępna jest tylko na telewizorach Smart TV. Umożliwia bezpośredni kontakt i interakcję z widzem.
Reklama działa w ten sposób, że w prawym dolnym rogu ekranu pojawia się szklanka z kawą oraz napis „Wejdź do Galerii Smaków”. Można to zrobić naciskając odpowiedni przycisk na pilocie. Po wejściu odbiorca widzi interaktywną galerię sztuki, w której może wybrać jeden z trzech scenariuszy reklamy. W pierwszym scenariuszu poznaje się warianty smakowe kaw, drugi pokazuje możliwości ekspresu do kawy Oblo, a w trzecim można obejrzeć klip pokazujący najważniejsze zalety ekspresu Oblo. Poza tym można się także zapoznać z aktualnymi promocjami marki Nescafé Dolce Gusto.
Kampania prowadzona jest w kanałach Telewizji Polskiej. Potrwa do 10 kwietnia.