Reklama2010-07-07
2

Nestea Tropical Fruits: Orzeźwienie nadchodzi z tropików (wideo)

Ruszyła launchingowa kampania reklamowa herbaty Nestea Tropical Fruits. Akcję pod hasłem „Orzeźwienie nadchodzi z tropików” przygotowały agencje McCann Erickson i K2 oraz dom mediowy Starcom.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa herbaty Nestea Tropical Fruits pokazuje zabawną scenkę rozgrywającą się podczas ulicznego karnawału. Przekaz podkreśla, że produkt ten łączy w sobie smak herbaty, mango i ananasów. Kampania przebiega pod hasłem „Orzeźwienie nadchodzi z tropików”.

Akcja obejmuje telewizję (spot30-sekundowy), internet (specjalna strona) oraz outdoor (reklamy na citylightach i niestandardowe samplingi poza punktami sprzedaży w kurorotach nadmorskich).

Kreację kampanii opracowała agencja reklamowa McCann Erickson, serwis na potrzeby akcji przygotowała agencja K2, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas