18 lipca w kilkunastu nadmorskich miejscowościach rozpoczęła się letnia akcja promocyjna płatków z pełnego ziarna pszenicy Nestle Fitness. Na zlecenie CPP Toruń-Pacific, za kreację i realizację akcji odpowiada Grupa Eskadra.
Swoim zasięgiem akcja obejmie 15 nadmorskich miejscowości od Rewalu po Stegnę.
Celem akcji "Dobre wiadomości" jest poczęstowanie próbkami produktów Nestle Fitness jak największej liczby osób z grupy docelowej (kobiety w wieku 21-49 lat) i zachęcenie ich do regularnego spożywania produktów linii oraz wzmocnienie wizerunku marki. Zadaniem animatorek, oprócz wręczenia próbek, jest przekazanie dobrej wiadomości o tym, że płatki Nestle Fitness zawierają pełne ziarno, dzięki czemu łatwiej łatwiej jest zdobyć z nimi i utrzymać upragnioną linię.
Rozdawanymi próbkami są zarówno płatki śniadaniowe, jak i batoniki zbożowe. Wraz z każdą próbką animatorki wręczają symboliczny gadżet w postaci pocztówko-ulotki. Drugim, równoległym elementem akcji, jest obradowany samochód, z którego prowadzony jest sampling płatków na promenadach odwiedzanych miast.