Agencja NestPoint wygrała przetarg na obsługę reklamową full service Credit Agricole Banku Polska. Tym samym będzie kontynuować pracę dla banku rozpoczętą jesienią ub.r.
Agencja NestPoint w prowadzonym od połowy marca br. przetargu Credit Agricole Banku Polska wygrała z pięcioma innymi firmami reklamowymi. W finałowym etapie pokonała BBDO Warszawa i Grey Worldwide Warszawa.
NestPoint będzie dalej odpowiadać za działania ATL i BTL dla marki Crédit Agricole oraz za wsparcie poszczególnych linii produktowych banku. W pierwszej kampanii Credit Agricole Banku Polska, który jesienią ub.r. zastąpił Lukas Bank, wystąpiła Juliette Binoche (obejrzyj ten spot), a kolejne nawiązywały do stylistyki filmu „Amelia” (obejrzyj dwie z nich). Wszystkie te reklamy przygotowała NestPoint.
Przedstawiciele Credit Agricole Banku Polska nie ujawniają, czy kolejne kampanie będą utrzymane w podobnej konwencji. Wiadomo, że ich koncepcję - drugiej odsłony kampanii wizerunkowej i reklam produktowych - zaprezentowała już w przetargu NestPoint. - Lubimy zaskakiwać rynek, dlatego jest jeszcze za wcześnie, aby przedstawiać nasze szczegółowe plany. Ich efekty poznamy jeszcze latem - mówi Marek Kłos, dyrektor ds. promocji marki w Credit Agricole Banku Polska. - Udział Juliette Binoche w spocie wprowadzającym naszą markę na polski rynek był bardzo dobrze przyjęty i, co ważne, skuteczny. Chcemy, aby nasza nowa kampania wzbudzała równie silne emocje - podkreśla.