Internet2022-10-03
4

Netflix bez dyrektora marketingu na Europę Centralną. Odchodzi Tomasz Ebbig

Tomasz Ebbig, dyrektor marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej, odchodzi z firmy - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Z platformą związany był przez pięć lat.

Ebbig nie komentuje swojego odejścia, nie znane są też jego dalsze plany zawodowe. Komentarza nie ma też ze strony Netfliksa.

Firma planuje zatrudnić nowego dyrektora marketingu regionu CEE, który będzie już pracować w otwartym we wrześniu warszawskim biurze serwisu. To właśnie do Warszawy z Amsterdamu przenieśli się pracownicy zespołu dedykowanego Europie Środkowo-Wschodniej w Netfliksie.

Tomasz Ebbig do Netfliksa dołączył w 2017 r., początkowo jako senior marketing manager. W 2018 r. awansował na stanowisko dyrektora marketingu. Ebbig zbudował od podstaw zespół marketingu odpowiedzialny za działalność platformy w Polsce, Rumunii, Czechach, na Węgrzech oraz w Rosji.

Tomasz Ebbig pracował w Zalando i H&M

Ebbig wcześniej pracował jako global brand marketing lead w Zalando.W przeszłości związany był też z H&M, Nteractive Consulting & Events oraz Scholz & Friends Advertising Agency.

Na koniec czerwca br. Netflix miał 220,76 mln subskrybentów, po dwóch z rzędu kwartałach z niewielkimi spadkami.

Autor:Patryk Pallus

Więcej informacji:Tomasz Ebbig, Netflix, marketing, streaming

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas