Internet2022-08-11
0

Znikome zainteresowanie subskrybentów Netfliksa gamingową ofertą serwisu

W zeszłym roku Netflix wszedł na rynek z własnymi grami mobilnymi i stale rozszerza ofertę w tym zakresie. Jak na razie nie cieszy się ona jednak dużym zainteresowaniem subskrybentów platformy.

Z danych firmy Apptopia wynika, że gry Netfliksa zostały pobrane w sumie 23,3 mln razy, a średnio dziennie gra w nie 1,7 mln użytkowników.

Powyższe oznacza, że grami oferowanymi przez streamingową platformę zainteresowanych jest mniej niż 1 proc. całkowitej liczby subskrybentów (ok. 221 mln).

Pomimo tego Netflix konsekwentnie rozwija swoją ofertę w zakresie mobilnych gier. Obecnie obejmuje ona 24 tytuły, a do końca tego roku serwis planuje zwiększyć tą liczbę do 50. Celem jest angażowanie obecnych, a jednocześnie przyciąganie nowych subskrybentów.

Wszystkie oferowane przez Netfliksa gry - bez reklam, dodatkowych opłat czy zakupów w aplikacji - są dostępne dla użytkowników urządzeń z Androidem i iOS, którzy mają wykupioną subskrypcję w serwisie. Tytuły można pobrać zarówno z mobilnej aplikacji Netfliksa, jak i ze sklepów Google Play i App Store.

W drugim kwartale br. liczba subskrybentów Netfliksa zmalała o 970 tys. do 220,67 mln - to jego drugi z rzędu spadkowy kwartał. Platforma liczy, że w bieżącym wróci do wzrostu.

Autor:km

Więcej informacji:Netflix, Gry mobilne, Subskrypcje

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas