Internet2023-03-09
6

Netflix planuje wysyp niemieckich seriali. Zdecydował sukces „Na Zachodzie bez zmian”

„Na Zachodzie bez zmian”, Netflix„Na Zachodzie bez zmian”, Netflix

Netflix zaprezentował szereg oryginalnych seriali niemieckich, które w najbliższym czasie pojawią się na platformie. Gigant streamingowy chce wykorzystać sukces i dziewięć nominacji do Oscara zdobytych przez film „Na Zachodzie bez zmian”.

Zapowiedziany został dramat gangsterski „Criminel” (to tytuł roboczy), stworzony przez Marvina Krena („4 Blocks”, „Freud”) i wyprodukowany przez Wiedemann & Berg Film.

Nowości z Niemiec

W kolejce na premierę w roku 2024 czeka „60 Minuten”, historia o zawodniku mieszanych sztuk walki, od Nocturna i Telewizji Wiedemann & Berg oraz „Plötzlich Kanzlerin”, ośmioodcinkowy serial o fikcyjnej konserwatywnej polityk, który zostaje pierwszą kobietą — kanclerzem Niemiec ze środowisk migracyjnych, wyprodukowany przez Studio Zentral & Jünglinge.

Tegoroczne premiery

Jako pierwszy, 7 kwietnia tego roku, premierę będzie miał „Transatlantic”, siedmioczęściowy serial stworzony przez Annę Winger („Unorthodox”) i Camille McCurry i ich firmę producencką Airlift Productions.

„Blood & Gold”, nowy film reżysera Petera Thorwartha („Blood Red Sky”), ukaże się 26 maja. Latem pojawi się nowy serial kryminalny Real Film Berlin pt. „Sleeping Dogs”, opowiadający o wszczęciu śledztwa w sprawie tajemniczego morderstwa.

W lipcu premiera filmu „Paradise” („Neuesuper”) z Iris Berben i Kostją Ullmannem w rolach głównych, a 11 sierpnia film „Serce z kamienia” z Matthiasem Schweighöferem w rolach głównych.

Jesienią Netflix wyemituje sześcioodcinkowy serial „Liebes Kind”, wyprodukowany przez Constantin Television, a wiosną 2024 roku wypuści „Hello”, owiany tajemnicą serial Floriana Davida Fitza, który również występuje w roli głównej, wyprodukowany przez Bon Voyage Films.

Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.

Autor:MM

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas