Internet2022-12-28
2

4 marca 2023 na Netfliksie odbędzie się pierwsza relacja na żywo

Zgodnie z zapowiedziami Netfliksa, już 4 marca 2023 obejrzymy pierwszy, relacjonowany na żywo z Baltimore, autorski program komediowy. W autorskim stand-upie wystąpi Chris Rock.

 

Netflix ogłosił, że najnowszy show Chrisa Rocka będzie transmitowany na platformie, na żywo 4 marca 2023. Transmisja odbędzie się o godz. 22.00 czasu wschodniego, czyli o 4 nad ranem 5 marca według czasu polskiego.

Specjalny odcinek zatytułowany „Chris Rock: Selective Outrage” będzie miał swoją premierę prawie rok po tym, jak Will Smith wkroczył na scenę podczas rozdania Oscarów i uderzył komika w twarz, co było jednym z najbardziej wstrząsających wydarzeń w historii Oscarów.

Will Smith był zirytowany żartem komika na temat ogolonej głowy jego żony, Jady Pinkett Smith. Aktorka wielokrotnie publicznie mówiła o swojej chorobie, która skutkuje utratą włosów więc kolejne nawiązanie do tej kwestii było co najmniej nieeleganckie, ale reakcja Willa Smitha była również nieodpowiednia.

Chris Rock podczas swoich występów nawiązywał już do tamtego zdarzenia. Według serwisu Deadline, podczas ostatniej trasy „obiecał, że więcej o wydarzeniach z oscarowej nocy opowie podczas nowego show Netfliksa”.

Netflix wyraźnie spodziewa się sukcesu po występie Chrisa Rocka, który odbędzie się w Baltimore. W swoim ogłoszeniu platforma podkreśla, że występ komika będzie pierwszym wydarzeniem transmitowanym na żywo na platformie, na całym świecie. Robbie Praw, wiceprezes Netfliksa ds. stand-upów i formatów komediowych, powiedział w oświadczeniu, że Rock jest „jednym z najbardziej ikonicznych i najważniejszych głosów komediowych naszego pokolenia”, dodał także: „To będzie niezapomniany moment i jesteśmy zaszczyceni, że Chris niesie tę pochodnię z nami”.

„Selective Outrage” będzie drugim programem specjalnym Chrisa Rocka dla Netfliksa, po „Tamborine” mającym premierę w 2018.

Netflix ze wzrostem liczby subskrybentów

Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln. W czwartym kwartale br. Netflix spodziewał się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.

Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netfliksa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

Autor:mm

Więcej informacji:Netflix, Chris Rock, stand-up

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas