Internet 2022-11-14
2

Netflix z pierwszym show na żywo, gwiazdą Chris Rock

Chris Rock, fot. materiały prasowe Netfliksa Chris Rock, fot. materiały prasowe Netfliksa

Na początku 2023 roku Netflix pokaże swoją pierwszą produkcję realizowaną na żywo - komediowy show z Chrisem Rockiem.

Nie podano jeszcze dokładnego terminu emisji show na żywo z Chrisem Rockiem.

- To jeden z najbardziej ikonicznych i najważniejszych komediowych głosów naszego pokolenia. Jesteśmy podekscytowani, że cały świat będzie mógł obserwować wydarzenie komediowe na żywo z jego udziałem i być częścią historii Netflixa -  stwierdził w komunikacie Robbie Praw, wiceszef formatów komediowych i stand-upów na platformie.

 

Wiosną br. w Los Angeles odbył się festiwal stand-upowy Netflix is a Joke: The Festival. Wystąpiło ponad 330 komików, na event sprzedano ok. 260 tys. biletów.

Od lutego 2018 roku na Netfliksie dostępny jest show „Chris Rock: Tamborine” (wideo przy tekście są z tego stand-upu). To szósty program komediowy w dorobku Rocka, pierwszy zrealizowany na zlecenie platformy.

 

Na razie Netflix bez transmisji sportowych

Show z Chrisem Rockiem będzie natomiast pierwszym programem na żywo w historii Netflixa. Amerykańskie media podały, że koncern właśnie wycofał się z przetargu dotyczącego transmisji cyklu turniejów tenisistów ATP.

W ostatnich latach te turnieje pokazywał Amazon na swojej platformie Prime Video. Eksperci z branży spodziewają się, że w obecnej sytuacji prawa po kilkuletniej przerwie znów kupi Sky.

Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.

Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

Autor: tw

Więcej informacji: Netflix, Chris Rock, stand-up

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas