Internet2023-05-19
0

Netflix zapowiedział premierę reality show „Squid Game: The Challenge”

„Squid Game”, Netflix„Squid Game”, Netflix

Reality show „Squid Game: The Challenge”, oparte na popularnym koreańskim serialu, pojawi się jeszcze w tym roku na platformie Netflix.

Netflix ujawnił, że „Squid Game: The Challenge” będzie miał premierę w listopadzie. Wiadomość została ogłoszona podczas wydarzenia Netfliksa zapowiadającego jesienną ofertę platformy. Odbyło się online, mimo że wcześniej było planowane jako spotkanie stacjonarne w Nowym Jorku, ale organizatorzy obawiali się strajku scenarzystów pod budynkiem w trakcie eventu.

Największy serial Netfliksa w historii, czyli „Squid Game” doczekał się własnego reality show, w którym 456 graczy rywalizuje o nagrodę pieniężną w wysokości 4,56 mln dolarów. W dziesięcioczęściowym sezonie zawodnicy będą uczestniczyć w grach inspirowanych serialem oraz w kilku nowych, a ich strategie, sojusze i charakter zostaną wystawione na próbę, podczas gdy konkurenci będą usiłowali ich wyeliminować.

Producentami wykonawczymi są Stephen Lambert, Tim Harcourt i Toni Ireland ze Studio Lambert oraz John Hay, Nicola Hill i Nicola Brown z The Garden.

Zdjęcia do programu ruszyły w styczniu w Wielkiej Brytanii. Nie obyło się bez problemów. Uczestnicy narzekali na ujemne temperatury i brak wsparcia Netfliksa. Niewielka liczba uczestników reality show potrzebowała pomocy medycznej po tym, gdy rozpoczęła się gra „Czerwone, zielone”. Rozgrywana była podczas trwającego w Wielkiej Brytanii ataku mrozu, co dla uczestników stało się problemem.

Oświadczenie Netfliksa

W oświadczeniu udostępnionym przez Netfliksa czytamy: „Bardzo dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszej obsady i ekipy oraz zainwestowaliśmy we wszystkie odpowiednie procedury. Chociaż na planie było bardzo zimno – uczestnicy byli na to przygotowani – wszelkie twierdzenia o poważnych obrażeniach są nieprawdziwe”. Do drugiego etapu rozgrywki przeszła tylko połowa zawodników, czyli w grze pozostało 228 osób, dla których brytyjskie mrozy nie były straszne.

Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.

Premiera reality show  „Squid Game: The Challenge” odbędzie się w listopadzie na platformie Netflix.

Autor:MM

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas