Internet2018-11-30
11

Netflix w ofercie internetowej Play przez sześć miesięcy za darmo

Sieć telekomunikacyjna Play zaczyna długoterminową współpracę z Netflixem. Dostęp do serwisu będzie oferowany w ramach usług internetowych Play, w promocji przez 6 miesięcy bez dodatkowych opłat.

Promocja Netflixa w Play obejmuje cztery różne pakiety z modemami i routerami (w cenach od 45 zł do 80 zł miesięcznie) oraz trzy pakiety w wersji bez urządzeń (w cenach od 40 zł do 60 zł). W każdym bez dodatkowych opłat będzie można korzystać z Netflixa przez 6 miesięcy.

Z tej oferty będą też mogli korzystać użytkownicy usługi Internet Pro z laptopami i tabletami oraz opcją dla graczy.

Natomiast klienci, którzy wybiorą Play Internet wraz z kilkoma kartami SIM, otrzymają 10 zł miesięcznie rabatu.

Wideo Non Stop z ofertą głosową Play

Z kolei dla użytkowników oferty głosowej Play wprowadzono możliwość dokupienia 20 GB transferu danych za 20 zł. Z tym pakietem również Netflix jest dostępny przez 6 miesięcy bez dodatkowych opłat.

Ponadto pojawiła się opcja Wideo Non Stop dostępna dla użytkowników usług głosowych przez cały okres umowy. W ramach tej opcji korzystanie z platform Netflix, HBO GO, Showmax i Redbull TV nie jest uwzględniane w zużyciu pakietu danych. Play zapowiada, że do usługi będą dołączane kolejne legalne serwisy wideo.

Promocję dającą darmowy dostęp do Netflixa przez 6 miesięcy będzie można aktywować od 30 listopada do końca stycznia. Mogą z niej skorzystać zarówno nowi użytkownicy Play, jak też ci przedłużający umowę.

Po zakończeniu okresu promocyjnego użytkownik może korzystać z Netflixa przy standardowej opłacie - dodając ją do rachunku w Play lub płacąc osobno w Netfliksie.

Na koniec września br. sieć telekomunikacyjna Play miała 15,02 mln klientów, w tym 12,72 mln aktywnych (8,99 mln abonentów i 3,74 mln użytkowników ofert prepaidowych). W trzech kwartałach br. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,1 proc. do 5,03 mld zł oraz 542,4 mln zł zysku netto (wobec 244,5 mln zł rok wcześniej).

Play wcześniej z Tidalem i Showmaxem, Netflix w promocji T-Mobile

Netflix to kolejna płatna platforma z multimediami, która pojawia się w ofercie Play. Wiosną ub.r. sieć zaczęła analogiczną współpracę z Showmaxem (w promocji można było z niego korzystać za darmo nawet przez 12 miesięcy), a ponad trzy lata temu wprowadziła w promocji dostęp do platformy muzycznej Tidal. Wspierały to działania reklamowe, Stan Nielimitowany z Showmaxem promował m.in. aktor Arkadiusz Jakubik.

Z kolei T-Mobile Polska już dwa lata temu zaoferował użytkownikom swojej usługi Supernet dostęp do Netflixa na 4 miesiące bez dodatkowych opłat. Ponadto sieć w ramach Supernet Video też nie dolicza do zużycia transferu danych korzystania z najpopularniejszych platform wideo i VoD. Opcja ta jest dostępna zarówno dla abonentów, jak i klientów ofert prepaidowych.

Pod koniec ub.r. Netflix pojawił się w ofercie Orange TV w Polsce.

Netflix nie podaje, ilu ma subskrybentów w poszczególnych krajach (z wyjątkiem USA). W Polsce w październiku br. serwis zanotował 1,99 mln użytkowników i 30,13 mln odsłon, a jego aplikacja mobilna - 333,9 tys. użytkowników (według badania Gemius/PBI).

Miesięczny dostęp do Netflixa kosztuje u nas od 34 do 52 zł. Pierwszy miesiąc jest bezpłatny.

Globalnie platforma na koniec września br. miała 137 mln subskrybentów, w trzecim kwartale zanotowała 4 mld dolarów wpływów (34 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 403 mln dolarów zysku netto.

Autor:tw

Więcej informacji:Play, Netflix

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas