Netflix udostępnił polski zwiastun trzeciej serii „Stranger Things”, w którym występuje Maciej Trojanowski, gospodarz emitowanego przed laty w TVN programu „Nie do wiary” o zjawiskach nadprzyrodzonych.
Spot promujący trzecią odsłonę „Stranger Things” nawiązuje do stylistyki programu „Nie do wiary”: ma podobne mroczne intro i oświetlenie, wystrój studia i kadrowanie prowadzącego. Maciej Trojanowski w zwiastunie serialu Netflixa tak jak w dawnym programie TVN ma charakterystyczną muchę i wykonuje typowy dla siebie gest zdejmowania okularów. Przy czym zamiast „Nie do wiary” pokazywana jest nazwa „Ne może być”.
W spocie Trojanowski w stylistyce znanej z programu TVN opowiada o głównych wątkach z pierwszych dwóch sezonów „Stranger Things”.
- 3 sezon Stranger Things nadchodzi, czy jesteście gotowi na powrót do Hawkins? Wszystkich, którym potrzebne jest przypomnienie, zapraszamy do Strefy Eleven - czytamy w opisie zwiastuna. Tymczasem w „Nie do wiary” zapraszano do Strefy 11.
„Stranger Things 3” od 4 lipca
Trzeci sezon „Stranger Things” pojawi się na Netfliksie 4 lipca, jego zwiastun w marcu br. w ciągu tygodnia obejrzano 22 mln razy, co jest rekordem w historii tej platformy. https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/trzeci-sezon-serialu-stranger-things-juz-bije-rekordy Z serialem związana jest nowa kampania reklamowa Coca-Coli prowadzona w USA.
Internet | Netflix chwali się nowościami w bibliotece. Na platformie "Glee" i "Dom z papieru", kontynuacje "Sex Education" czy "Miłości, śmierci I robotów" |
W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował wzrost wpływów o 22 proc. do 5,42 mld dolarów oraz 344 mln dolarów zysk netto. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników. Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.
Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w maju br. przeglądarkowa wersja Netflixa zanotowała w Polsce 2,89 mln realnych użytkowników i 42,08 mln odsłon.
„Nie do wiary” w TVN przez 10 lat
Program „Nie do wiary” był emitowany od 1996 roku - najpierw w TV Wisła, a od jesieni 1997 roku w TVN. Zniknął z anteny w lutym 2007 roku.
We wrześniu 2012 roku program wrócił do emisji, pojawił się w ramówce TTV. Był pokazywany do grudnia 2013 roku.
Na przełomie 2008 i 2009 roku Polsat wyemitował 9 odcinków podobnego cyklu „Strefa tajemnic”, który także prowadził Maciej Trojanowski.
W spocie Netflixa była już Magda Gessler
W lipcu ub.r. Netflix wypuścił spot nowej serii „Orange is The New Black”, w którym Magda Gessler zachowywała się podobnie jak w „Kuchennych rewolucjach” TVN. Reklamę przygotowała agencja Gong.
Dwa tygodnie temu w spocie „Opowieści z San Francisco” Netflixa nawiązywano do Parady Równości, a w zwiastunie „Domu z papieru” pojawił się piłkarz Krzysztof Piątek ze swoim charakterystycznym gestem po strzeleniu gola.
Natomiast we wrześniu 2017 roku reklamy „Narcos” nawiązywały do meczów rozgrywanych wtedy przez piłkarską reprezentację Polski.