Internet2003-09-11
0

netPR.pl stawia na agencje interaktywne

Firma netPR.pl podpisała umowę partnerską z agencją interaktywną Next Generation Interactive, która w ten sposób zyskała dostęp do technologii biur prasowych oraz narzędzi komunikacji marketingowej rozwijanych przez netPR.pl.

Zawarta umowa współpracy jest korzystną wymianą kompetencji pomiędzy obiema firmami. NG Interactive będzie miała możliwość skorzystania z potencjału technologicznego netPR.pl, a także oferowania biur prasowych i narzędzi komunikacji marketingowej swoim klientom. Zajmie się również wdrażaniem ich u najbardziej wymagających klientów netPR.pl.

Korzystanie z naszych technologii wymaga wysokich kwalifikacji technicznych, znacznie przewyższających te, które posiadają przeciętne polskie agencje interaktywne - mówi Marek Woźniak, twórca netPR.pl. - Dotychczasowa współpraca przekonała nas, że NG Interactive spełnia te wymagania, a ponadto potrafi projektować witryny w duchu e-PRu. Dowiodły tego projekty serwisu netPR.pl i media.netPR.pl, które na tyle spodobały się naszym klientom, że poprosiliśmy też o modernizację szaty graficznej innego należącego do netPR.pl serwisu internetPR.pl.

Aplikacja biura prasowego jest naturalnym uzupełnieniem oferty naszej firmy przekonuje Przemysław Fura, współwłaściciel NG Interactive. - Oferujemy naszym klientom kompleksową obsługę w zakresie mediów interaktywnych i, aby sprostać temu zadaniu, musimy oferować najlepsze rozwiązania dostępne na rynku. A takim właśnie rozwiązaniem jest aplikacja biura prasowego netPR.pl. Dotychczasowa współpraca pomiędzy naszymi firmami pozwoliła zbudować zaufanie potrzebne przy współpracy przydużych projektach internetowych, dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy, która z pewnością przyniesie korzyści obu stronom.

W najbliższych tygodniach firma netPR.pl planuje zawarcie podobnych umów z innymi agencjami interaktywnymi i umożliwienie im oferowania narzędzi netPR.pl.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas