Internet2003-05-21
0

netPR współpracuje z CentrumPrasowe

netPR.pl rozpoczęło współpracę z CentrumPrasowe.net – serwisem należącym do agencji informacyjnej Com-Media, specjalizującej się w dostarczaniu treści informacyjnych do firmowych serwisów internetowych.

W ramach nawiązanej współpracy informacje prasowe publikowane w biurach prasowych budowanych przez netPR.pl trafią wprost do systemu redakcyjnego, z którego korzystają dziennikarze Com-Media. PR-owcom zagwarantuje to szybkość docierania informacji do dziennikarzy, dziennikarzom zaś - najbardziej przyjazną formę dostępu do informacji.

Dzięki nawiązanej współpracy mniejsze firmy zainteresowane korzystaniem z biur prasowych oferowanych przez netPR.pl uzyskają pomoc ze strony Com-Media w zakresie redagowania komunikatów prasowych.

Czasami nawet ciekawe wydarzenie nie zostaje zauważone przez media z powodu źle zredagowanego komunikatu prasowego. Liczymy, że nasza dziennikarska pomoc będzie dla wielu mniejszych firm pierwszym krokiem w kierunku PR i przygotuje je w przyszłości do korzystania z usług zewnętrznych agencji public relations - powiedział Marcin Pijaczyński, dziennikarz CentrumPrasowe.net.

Znam redaktorów Com-Media jeszcze z czasów, kiedy stanowili zespół dziennikarski Kopernik.pl. Cieszę się, że budują firmę, która ma być przystępnym cenowo dostawcą specjalistycznego kontentu do serwisów tematycznych i firmowych - powiedział Marek Woźniak, dyrektor zarządzający netPR.pl.

netPR.pl jest dla nas idealnym partnerem w promowaniu Com-Media jako dostawcy treści do serwisów korporacyjnych. Witryny polskich firm cały czas są bardziej folderami reklamowymi niż mini mediami. Coraz więcej z nich zaczyna jednak rozumieć, że Internet jest medium informacji. Razem z netPR.pl będzie nam łatwiej dążyć do tego, aby polski Internet był lepszy na poziomie witryny firmowej - twierdzi Joanna Gacka, dyrektor firmy Com-Media.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas