Reklama2018-09-17
8

Bernard Czajkowski w zarządzie Grupy Netsprint, odchodzi Artur Banach

Artur BanachArtur Banach

Artur Banach kończy pracę w kierownictwie Grupy Netsprint, przy czym nadal będzie jej mniejszościowym udziałowcem. Do zarządu firmy dołączył natomiast Bernard Czajkowski poprzednio związany z Grupą TVN. W zarządzie są też Monika Bronowska, Agata Lauko i Sebastian Białousz.

- Chciałbym poświęcić swój czas innym przedsięwzięciom i realizować nowe pomysły. Dziękuję wszystkim, z którymi miałem zaszczyt współpracować i trzymam kciuki za dalszy szybki rozwój grupy - tak Artur Banach komentuje swoje odejście z Grupy Nesprint.

Od października ub.r. Banach był w firmie szefem strategii, a wcześniej dyrektorem operacyjnym (na tym stanowisku zastąpiła go Monika Bronowska). Banach jest założycielem spółki,  nada będzie też jej mniejszościowym udziałowcem i będzie wspierał merytorycznie jej rozwój.

Przypomnijmy, że w połowie 2015 roku należąca do Łukasza Wejcherta firma Dirlango przejęła 70 proc. Netsprintu, a rok wcześniej kupiło od niego wszystkie udziały spółki LeadR. Natomiast wiosną 2016 roku część udziałów Grupy Netsprint od Dirlango nabył fundusz inwestycyjny Innova Capital.

Bernard Czajkowski dyrektorem finansowym

Obecnie w zarządzie Grupy Netsprint będą CEO firmy Monika Bronowska, Agata Lauko (od marca br. CEO spółki Netsprint), Sebastian Białousz (CEO spółki LeadR) oraz nowa osoba w firmie - Bernard Czajkowski jako dyrektor finansowy.

Czajkowski poprzednio pełnił taką funkcję w TVN Digital. Z Grupą ITI (do której do 2015 roku należał TVN) był związany od 2006 toku, zaczynał w dziale kontrolingu, a w 2011 roku został dyrektorem finansowym firmy.

- Wiedza, umiejętności i doświadczenie Bernarda świetnie pasują do Grupy Netsprint - podkreśla Monika Bronowska.

Grupa Netsprint stawia reklamę programatyczną

W komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl Grupa Netsprint podkreśla, że nadal zamierza skupiać się na usługach marketingowych opartych o agregowanie i analizę danych. Firma zwiększa integrację własnych usług oraz zewnętrznych narzędzi, tak by oferować partnerom kompleksowe produkty kupowane w modelu programmatic.

- Chcemy być dla naszych klientów partnerem, który w kompleksowy sposób odpowie na ich potrzeby i wyzwania. Dokonujemy analizy danych, przygotowujemy strategiczną rekomendację ich wykorzystania w połączeniu z doborem mediów, formatów i treści. Pozwala to na znaczącą poprawę wyników naszych klientów oraz partnerów biznesowych. Naturalnym środowiskiem monetyzacji wiedzy płynącej z analizy danych jest ekosysytem programmatic dlatego nasza oferta bardzo mocno skupia się na rozwoju naszej oferty  w tym obszarze - opisuje Monika Bronowska.

- Tylko reklamy szyte na miarę i dostosowane do konkretnego użytkownika są efektywne i przynoszą zwrot z inwestycji - podkreśla.

Do Grupy Netsprint należą spółki Netsprint, LeadR, Email Network, White Press (70 proc. jej udziałów kupiła pod koniec 2016 roku) oraz Adrino (ma 80 proc. jej udziałów).

Autor:tw

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas