Internet2016-01-26
0

Netsprint dodaje do Audience Reportu dane demograficzne

Firma Netsprint wprowadza nową wersję swojej usługi Audience Report analizującej preferencje i zwyczaje użytkowników serwisów e-commerce. Zmieniono w niej panel klienta oraz wprowadzono dane demograficzne i zawodowe internautów.

W usłudze oprócz profili zainteresowań i kategorii serwisów odwiedzanych przez użytkowników (także na urządzeniach mobilnych) pojawiły się ich dane demograficzne oraz profile zawodowe (z różnymi branżami i stanowiskami). Nowa wersja umożliwia generowanie raportów z krótszych okresów (7- i 14-dniowych), z wybranymi przekrojami danych o użytkownikach.

Audience Report działa w oparciu o autorską metodologię, na postawie danych o zachowaniu użytkowników pochodząych z sieci reklamowej Adkontekst (należącej do Netsprintu) oraz platformy DMP zawierającej obecnie ponad 40 milionów cookies. Profile użytkowników są tworzone na podstawie informacji o odsłonach stron otrzymanych od tysięcy serwisów www, a następnie analizowanie, grupowane w segmenty i udostępniane marketerom do kampanii.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas