Reklama 2013-02-14
0

Netsprint zmienia strategię i identyfikację

Zajmująca się monitoringiem i marketingiem internetowym firma Netsprint wprowadziła nową strategię działania, wyrażoną w haśle „technology driven marketing”. Jednocześnie zmieniła i ujednoliciła wizerunek wszystkich swoich marek.

Netsprint zamierza dostarczać opartych na technologii zaawansowanych narzędzi reklamodawcom, którzy w internecie mają do wyboru coraz więcej opcji, m.in. real-time bidding, audience targeting, adaptive marketing czy pogłębioną personalizację. Aktywność firmy podzielona została na cztery obszary, odpowiadające naturalnemu cyklowi potrzeb marketerów: Bring - pozyskiwanie użytkowników i klientów, Convert - maksymalizacja konwersji, Monetize - zwiększanie przychodów, oraz Report - monitoring wizerunku marki.

Nestprint odświeżył też i ujednolicił wizerunek wszystkich marek ze swojej oferty. Dwie spośród nich: Information Access Platform i nsContext, zyskały nowe nazwy: Netsprint Search i Netsprint Adserver. Wszystkie mają logotypy spójne pod względem formy i kolorów, co ma podkreślać ich przynależność do jednej firmy i wesprzeć efekty synergii. W odpowiedni sposób zostały też zmodyfikowane strony internetowe Netsprintu i każdej z jego marek.

Nowe hasło firmy brzmi: „technology driven marketing”. - Ma to podkreślić zmianę profilu całej grupy: w ciągu 11 lat istnienia z firmy kojarzonej głównie z wyszukiwarką staliśmy się dostawcą kompleksowych, bazujących na naszej własnej technologii, rozwiązań  wspierających marketerów. Bardzo chcemy, aby klienci widzieli w nas firmę łączącą kompetencje techniczne i biznesowe - mówi Artur Banach, CEO Netsprint.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas