PR2007-12-19
0

Network PR dla Lubella Pełne Ziarno

Agencja Network PR wygrała przetarg na przygotowanie i realizacjęstrategii komunikacji dla nowej linii makaronów pełnoziarnistychfirmy Lubella.

Przedmiotem przetargu było zaprezentowanie spójnej koncepcjidziałań komunikacyjnych dla makaronu Pełne Ziarno Lubelli. Wzakresie działań agencji znajdzie się współpraca z mediami,partnerami firmy oraz ekspertami z zakresu żywienia.

Jednym z głównych zadań strategicznych agencji będzie zbudowaniewśród konsumentów świadomości wartości wynikających ze spożywaniamakaronów pełnoziarnistych oraz przedstawienie walorów smakowychtego produktu.

Autor:kk

Więcej informacji:Lubella Pełne Ziarno, Network PR

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas