Reklama2009-01-08
0

New Look Group inwestuje w rozwój usług retail

Specjalizująca się w komunikacji out of home agencje New Look Groupw ramach dywizji TPI (Touch Point Outdoor) buduje dział Retail, zaktóry odpowiadać będzie Martyna Lewandowska.

Według prognoz New Look Group rynek komunikacji w sieciachsprzedaży będzie wykazywał stały trend wzrostowy.

- Marketerzy coraz częściej dostrzegają, że przestrzeń handlowamoże być traktowana jako medium. W dodatku jest to medium wyjątkowoefektywne - bezpośrednio powiązane ze sprzedażą produktów - mówiMartyna Lewandowska.

Dział Retail nie zamierza ograniczać się tylko do pośrednictwa wzakupie powierzchni do komunikacji i akcji field marketingu orazexperiential marketingu. - Planujemy działać w obie strony - chcemytakże pomóc sieciom handlowym zoptymalizować ich ofertę dlareklamodawców, a także inwestujemy w narzędzia pomiaruefektywności. Naszym nadrzędnym celem jest uczynienie retailu jaknajbardziej atrakcyjnym nośnikiem reklamowym.

Autor:łk

Więcej informacji:New Look Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas