Internet2010-10-19
0

NewsPoint Social Media w Norwegii

NetSprint rozpoczął sprzedaż swojego autorskiego systemu monitorującego media społecznościowe (Facebook, Twitter, fora i blogi) – NewsPoint Social Media – na rynku norweskim. Lokalnym partnerem jest firma monitorująca media, Opoint AS.

Na mocy podpisanej umowy, NetSprint umożliwi Opoint dystrybucję produktu NewsPoint Social Media pod własną nazwą Opoint Soziale Medier do klientów pośrednich i użytkowników końcowych w Norwegii. Dotychczas firma Opoint korzystała z darmowych rozwiązań przeszukujących blogi.

Aplikacja NewsPoint Social Media została przystosowana do specyfiki języka norweskiego i monitoruje obecnie treści ze stron na Facebooku, norweskie wpisy z Twittera, blogów (w tym z najpopularniejszego w Norwegii serwisu blogg.no) oraz norweskich serwisów skupiających fora (m.in. diskusjon.no). W rozwiązaniu zastosowano specjalny algorytm do rozpoznawania postów w języku norweskim.

Oprócz dostarczenia aplikacji, NetSprint.pl będzie zajmował się również jej utrzymaniem i serwisem oraz pracami rozwojowymi.

Norwegia to drugi rynek zagraniczny, na którym będzie sprzedawane rozwiązanie NewsPoint Social Media. Pierwszym był rynek litewski, na którym jest ono dostępne od czerwca tego roku.

Opoint AS dostarcza usługi monitoringu mediów pod marką Opoint Monitor w kilkunastu krajach europejskich. Firmy współpracują od początku 2007 roku. Pierwszym etapem współpracy było wprowadzenie Opoint Monitora w Polsce pod marką NewsPoint.

Autor:km

Więcej informacji:NewsPoint Social Media, Opoint AS

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas