W październiku 2006 sporo zyskał Newsweek i Przekrój. Największy spadek zanotował Wprost.
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) odnotował w październiku 2006 r. najwyższą sprzedaż ogółem spośród wszystkich tygodników opinii - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż "Newsweek Polska" wyniosła 161 170 egz. (154 271 egz. w analogicznym okresie 2005 roku).
Na drugie miejsce spadła "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), która zanotowała spadek sprzedaży z 162 148 egz. do poziomu 158 146 egz.
Na trzecim miejscu znalazł się "Gość Niedzielny" - sprzedanych 127 175 egzemplarzy a na czwarte spadł "Wprost" (AWR "Wprost") ze sprzedażą 127 028 egz. (spadek o ponad 15 proc.).