Prasa2007-01-08
0

Newsweek obronił pozycję lidera

W październiku 2006 sporo zyskał Newsweek i Przekrój. Największy spadek zanotował Wprost.

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) odnotował w październiku 2006 r. najwyższą sprzedaż ogółem spośród wszystkich tygodników opinii  - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
 
Średnia sprzedaż "Newsweek Polska" wyniosła 161 170 egz. (154 271 egz. w analogicznym okresie 2005 roku).

Na drugie miejsce spadła "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), która zanotowała spadek sprzedaży z 162 148 egz. do poziomu 158 146 egz.

Na trzecim miejscu znalazł się "Gość Niedzielny" - sprzedanych 127 175 egzemplarzy a na czwarte spadł "Wprost" (AWR "Wprost") ze sprzedażą 127 028 egz. (spadek o ponad 15 proc.).

  Zobacz tabelę>Sprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemNie2115959690321266097001

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas