W lipcu 2006 roku "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. "Newsweek" ostro w dół. Zyskuje "Twój Styl" i "Przyjaciółka".
"Wprost" zwiększył w lipcu cennikowe wpływy netto z reklam do 7 851 385 zł, czyli o 0,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu znalazła się "Polityka", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 7 775 510 zł (1,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Newsweek” – 6 mln zł (spadek o prawie 1,7 mln zł).
Czwarte miejsce utrzymał "Claudia" a na piątek awansowała "Przyjaciółka", który zanotowała spory wzrost przychodów z reklam.
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.