Z odcinka na odcinek coraz mniej widzów ogląda ósmą serię sitcomu"Niania" - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W czasie emisji komediowejprodukcji TVN ma mniej widzów niż TVP 1 i Polsat, ale udaje mu siępokonać TVP 2.
TVN ósmą serię "Niani" nadaje od 7 marca br. W każdą sobotęstacja emituje po dwa odcinki sitcomu, pierwszy o 20.00, a drugi o20.35. Dotychczas pokazała cztery epizody, które obejrzało średnio2,68 mln widzów, co dało kanałowi 17,13 proc. udziału w grupie 4+ i19,53 proc. w komercyjnej 16-49. Najwięcej oglądających zgromadziłdo tej pory premierowy odcinek sezonu, który przyciągnął 3,15 mlnosób (miał 20,19 proc. udziału w 4+), a widownia kolejnych epizodówspadała, bo czwarty miał już tylko 2,42 mln widzów i 15,29 proc.udziału.
Serial ma obecnie gorsze wyniki niż wiosną ubiegłego roku, gdyemitowano go po jednym odcinku w każdą sobotę o 20.00. Wtedypokazywano szóstą serię "Niani", która po dwóch tygodniach emisjigromadziła przed telewizorami średnio 3,26 mln osób, dając stacjiodpowiednio 21,76 proc. i 24,14 proc. udziału.
W czasie nadawania ósmej transzy "Niani" TVN zajmuje dopierotrzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Jedynka,emitująca w tym czasie "Sport", "Pogodę" i filmy fabularne z cyklu"Hit na sobotę" - pozycje te wybiera 4 mln widzów. Miejscewicelidera pasma należy do Polsatu, nadającego show "Jak Oniśpiewają", który gromadzi 3,2 mln widzów. Za TVN-em plasuje sięDwójka (gł. "Kanapowy klub kabaretowy"; 1,87 mln).
Oglądalność ósmej serii "Niani" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprodukcji