W nowej kampanii Raiffeisen Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk reklamowane jest Konto Wygodne. Akcję przygotowały firmy ADHD Warsaw, Propeller Film i Starcom.
W spocie Justyna Kowalczyk zwraca uwagę, że żaden z jej sukcesów nie przyszedł sam z siebie, tylko na wszystkie konsekwentnie zapracowała. Okazuje się, że podobne zasady obowiązują w świecie bankowości.
Kampania podkreśla, że do Konta Wygodnego w Raiffeisen Polbanku wydawana jest karta płatnicza, a za płatności wykonane przy jej użyciu otrzymuje się 3 proc. zwrotu (po 9 miesiącach korzystania z konta).
Akcja będzie prowadzona do 6 lipca. Emitowany też będzie drugi spot, już bez Justyny Kowalczyk, pokazujący rozmowę małżonków i podkreślający, że Konto Wygodne jest bezpłatne.
Kampania obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie, m.in. TVP, TVN, Polsat), internet (m.in. spot viralowy), radio, prasę (tytuły lokalne) oraz BTL (materiały w oddziałach banku, reklamy na ekranach bankomatów).
Kreacją reklam zajął się butik marketingowy ADHD Warsaw, spoty wyreżyserował Łukasz Kośmicki, a wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.