Disney Channel mimo spadku utrzymał pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych w lutym br. Najwięcej zyskał Nickelodeon, zaś po usunięciu z oferty Cyfrowgo Polsatu duży spadek zanotowała stacja CBeebies.
Udział liderującego wśród ogółu widzów kanału Disney Channel zmalał o 13,7 proc. do 1,07 proc. Druga pozycja w rankingu przypadła stacji Cartoon Network (0,86 proc. udziału, wzrost o 4,6 proc.), a trzeci był Disney XD (0,77 proc. udziału, spadek o 1,4 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu zanotował zajmujący piąte miejsce Nickelodeon, którego udział poszedł do góry o 76,9 proc. do 0,54 proc. Najwięcej stracił natomiast kanał CBeebies, który od lutego br. wyłączony został z oferty największej platformy w Polsce - Cyfrowgo Polsatu, a zamiast tego pojawił się w mającej znacznie mniej abonentów platformie N. Udział tej stacji spadł o 65,9 proc. do 0,16 proc., co dało jej dopiero ósme miejsce w rankingu.
Zobacz tabelę
Biorąc pod uwagę widzów między 4. a 15. rokiem życia pierwsza trójka była taka sama – liderem był Disney Channel z udziałem na poziomie 6,51 proc., notując spadek o 13,7 proc., a dalej znalazły się: Cartoon Network (6,32 proc., spadek o 2,4 proc.) i Disney XD (6,02 proc., wzrost o 0,7 proc.).
Największym wzrostem - tak jak w grupie 4+ - pochwalić się może Nickelodeon, a największa strata dotknęła CBeebies.
Zobacz tabelę
Największą popularnością w najchętniej oglądanym kanale dziecięcym – stacji Disney Channel – cieszył się w zeszłym miesiącu serial “Hannah Montana”. Jego najpopularniejszy odcinek miał 446 tys. widzów.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.