Reklama2016-03-10
2

„Nie chcę być strażakiem” w kampanii promującej zatrudnianie niepełnosprawnych (wideo)

Fundacja Integracja rozpoczęła kolejną kampanię zachęcającą do zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy. Akcję, pod hasłem „Nie chcę być strażakiem”, organizacja przygotowała wspólnie z firmami Walk Digital, Walk PR, Lucky Luciano, Sound Tropez, DI Factory i LocoMotiv.

Głównymi bohaterami kampanii „Nie chcę być strażakiem” są osoby z niepełnosprawnością (na wózkach, niewidome, niesłyszące), które nieoczekiwanie są pokazane w roli strażaków. Ma to podkreślić, że ludzie niepełnosprawni są zdolni do pracy i chcą ją wykonywać zgodnie ze swoim wykształceniem i kompetencjami. Celem akcji jest również zmiana postaw wobec zatrudniania takich osób, a także modyfikacja terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy (w ramach działań przygotowano elektroniczną petycję z takim postulatem).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii przygotowała agencja Walk Digital. Produkcją spotu (nakręconego przez Bartka Kaczmarka, a wyreżyserowanego przez Macieja Kowalczuka) zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, udźwiękowieniem - studio Sound Tropez, a postprodukcją obrazu - DI Factory i LocoMotiv.

Za działania media relations i relacje z liderami opinii odpowiada agencja Walk PR.

Wszystkie firmy pracują przy akcji na zasadzie pro bono.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas