Reklama2012-10-15
1

„Nie ma dzieci, są ludzie” w kampanii Rzecznika Praw Dziecka na Rok Korczaka (wideo)

Niedługo rozpocznie się kampania Rzecznika Praw Dziecka z okazji Roku Janusza Korczaka. Akcja, pod hasłem „Nie ma dzieci, są ludzie”, została przygotowana wspólnie z firmami Telescope i Mojo Films.

Kampania pod hasłem „Nie ma dzieci, są ludzie” będzie podkreślać podmiotowość i godność dzieci, zwracając uwagę, że takie poglądy już ponad 70 lat temu głosił i realizował Janusz Korczak. Jego zdaniem dzieciom trzeba zapewnić odpowiednie warunki do rozwoju w rodzinie, w szkole, w środowisku lokalnym, społeczeństwie, a także dać prawo do wypowiadania swych myśli, czynnego udziału w naszych o nich rozważaniach i wyrokach.

- Bieżący rok został ogłoszony Rokiem Janusza Korczaka, ponieważ nie tylko mija 70 lat od jego tragicznej śmierci w nazistowskim obozie zagłady w Treblince, lecz również 100 lat od założenia Domu Sierot przy ulicy Krochmalnej w Warszawie - unikalnej placówki wychowawczej dla dzieci żydowskich, w której Korczak budował i rozwijał idee pedagogiczne wykraczające poza standardy opieki wychowawczej tamtych lat - opisuje Marek Michalak, Rzecznik Praw Dziecka.

Obchody Roku Korczaka do tej pory objęły rozmaite imprezy i wydarzenia na terenie całego kraju, a także za granicą, m.in. wystawy, konkursy, warsztaty i publikacje dzieł.

Akcja w mediach obejmie telewizję i kina (45-sekundowy spot), radio oraz outdoor (gdzie prezentowane będą plakaty autorstwa Piotra Zielińskiego, finalisty konkursu ogłoszonego przez Biuro Rzecznika Praw Dziecka w ramach obchodów Roku Korczaka). Kreację kampanii przygotowała agencja Telescope, a produkcją spotu zajęła się firma Mojo Films.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas