Reklama2005-11-17
0

"Nie ma jak pomarańcze i klementynki"

Startuje kampania promująca walory pomarańczy i klementynek, która będzie prowadzona w latach 2005-2008 w 10 krajach Unii Europejskiej.

Łączny budżet trzyletniej kampanii, która będzie współfinansowana przez Unię Europejską, hiszpańskie Ministerstwo Rolnictwa, Rybołówstwa i Produktów Żywnościowych oraz Interdyscyplinarną Organizację Rolnospożywczą Sektora Pomarańczy i Mandarynek z Hiszpanii, Intercitrus, wynosi 9 milionów Euro.

Prowadzone w ramach kampanii działania obejmą Austrię, Belgię, Czechy, Danię, Finlandię, Holandię, Węgry, Irlandię, Polskę oraz Szwecję.

Hasło reklamowe kampanii brzmi "Miłego dnia!".

- Komunikatowi przyświeca jeden cel - ma on spozycjonować owoce jako zdrową przekąskę, po którą można sięgnąć w dowolnej chwili i dowolnym miejscu - czytamy w komunikacie.

Prowadzona w mediach kampania promocyjna ma dotrzeć do 85% wszystkich docelowych odbiorców, których liczba jest szacowana na 17 milionów osób. Są to osoby podejmujące decyzje w gospodarstwach domowych w 10 krajach europejskich. Szacowana liczba kontaktów z reklamą wynosi 170 milionów.

Nowym elementem kampanii będzie emisja około 600 reklam telewizyjnych na antenie 8 głównych stacji w Polsce, Czechach i na Węgrzech. W samej Polsce zostanie wyemitowanych 300 spotów, które będą pokazywane w Polsacie, TV4, TVN, TVN siedem, TVP 1 i 2.

Kreację przygotowała agencja Publicis z Hiszpanii, adaptację wykonała agencja DougFaberFamily a za działania public relations odpowiada MCC. 

Media zaplanował Mediaedge.cia z Hiszpanii.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas