Reklama2011-07-01
0

"Nie przegap korka" - MS Connect dla Nestle Waters

MS Connect, agencja trade & shopper marketingu, prowadzi na zlecenie Nestle Waters 3-miesięczny program dystrybucyjno-wolumenowy o nazwie "Nie przegap korka".

Program motywacyjny skierowany do przedstawicieli hurtowni Nestle Waters obejmuje sklepy w kanale tradycyjnym. Jest to druga edycja programu dla Nestle Waters (pierwsza prowadzona była w 2010 r.).

Celem działań jest budowanie wzrostu sprzedaży oraz rozszerzanie dystrybucji wody marki Nałęczowianka. Zadaniem przedstawicieli hurtowni jest wykonanie wyznaczonych im celów-targetów indywidualnych na wartość sprzedaży oraz liczby nowych sklepów, do których docierać będzie produkt.

Mechanizm akcji oparty jest o ideę konkursu. Zadaniem konkursowym jest sprzedaż jak największej ilości produktu oraz dotarcie do jak największej liczby nowych sklepów.

Przed rozpoczęciem programu każdy z przedstawicieli hurtowni otrzymał zaproszenie do udziału w konkursie wraz z kartą przedpłaconą. Dodatkowo w ciągu trwania programu wszyscy przedstawiciele otrzymują informacje konkursowe przez SMS. Rozliczenie programu następuje pod koniec każdego miesiąca trwania akcji, a każdy przedstawiciel, który zrealizuje swój cel, otrzymuje nagrodę finansową wprost na kartę.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas