Reklama2009-04-01
0

Niedźwiedź Byczy reklamuje "nowy gatunek zysku" w Fortis Banku

Fortis Bank pod hasłem "Nowy gatunek zysku" rozpoczyna kampanięreklamową swojego funduszu inwestycyjnego. Akcja, przedstawiającawymyślone zwierzę: Niedźwiedzia Byczego, obejmuje przede wszystkimBTL i direct marketing.

Startująca właśnie kampania reklamowa funduszu inwestycyjnegoFortis Banku jest utrzymana w stylistyce starodawnych rycin irelacji z wyprawy badawczej. Akcja przedstawia nowy gatunekzwierzęcia - Niedźwiedź Byczy, czyli Ursus Minotauri, mającysymbolizować zalety tej oferty: wolne od podatku zarabianie zarównona spadkach, jak i na zyskach oraz ochronę kapitału.

fortisbank

Akcja jest prowadzona w "Rzeczpospolitej", lecz przede wszystkimobejmuje BTL i direct marketing, m.in. materiały POS w placówkachFortis Banku oraz nadruki na koszulkach dla klientów i dziennikarzy ekonomicznych. Kreację kampanii - zaplanowanej na całykwiecień - przygotowała agencja reklamowa AirAgency, natomiastzakupem mediów Fortis Bank zajął się we własnym zakresie.

Autor:tw

Więcej informacji:Fortis Bank, Niedźwiedź Byczy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas