Telewizja2016-12-05
7

Niemal 4 tys. widzów nowego kanału Zoom TV. Filmy hitami

Nowy kanał Zoom TV w zeszłym miesiącu oglądało średnio niemal 4 tys. widzów. Ratingowym hitem stacji są filmy „Noc grozy” i „Zanim powiesz TAK” oraz serial „Szeptunka”.

Zoom TV to stacja telewizyjna należąca do spółki Cable Television Networks & Partners. Wystartowała ona 25 października br. Kanał koncentruje się na życiu lokalnych społeczności oraz przedstawianiu wydarzeń lokalnych w lekkiej, dostosowanej do współczesnego widza formie.

Średnia minutowa widownia Zoom TV w okresie od 1 do 30 listopada 2016 roku wyniosła 3,9 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę

Największą widownię na antenie stacji w zeszłym miesiącu przyciągnął film „Noc grozy”, który pokazany został 30 listopada. Jego średnia widownia wyniosła 49,2 tys. osób, co przełożyło się na 0,51 proc. udziału wśród wszystkich widzów.

Drugie miejsce zajął film „Zanim powiesz TAK” (43,6 tys. widzów; 0,34 proc. udziału; emisja 11 listopada), a podium uzupełnia jeden z odcinków serialu „Szeptunka” (37,1 tys. widzów; 0,30 proc. udziału; emisja 27 listopada).

Zobacz tabelę

Stacja chce rentowność osiągnąć po dwóch latach od startu. Po roku kanał powinien osiągnąć 1 proc. udziałów w ogólnopolskim rynku oglądalności.

Kanał Zoom TV dostępny jest za pośrednictwem ósmego miltipleksu naziemnej telewizji cyfrowej oraz w ofercie kablowo-satelitarnej. Na MUX8 od 9 listopada br. nadaje już też Nowa TV, a 2 grudnia ruszyły dwa kolejne kanały: WP i Metro.

Autor:mk

Więcej informacji:Zoom TV, MUX8, MUX-8

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas