Reklama2008-09-28
0

Niemcy liderem rankingu państwowych marek

Niemcy znalazły się na czele opracowanego przez firmę Anholt-GfKRoper rankingu państwowych marek National Brands Index (NBI).

Za Niemcami w pierwszej dwudziestce znalazły się kolejnoFrancja, Wielka Brytania, Kanada, Japonia, Włochy, USA, Szwajcaria,Australia, Szwecja, Hiszpania, Holandia, Norwegia i Austria, Dania,Szkocja, Nowa Zelandia, Finlandia, Irlandia oraz Belgia - informujeserwis Marketing Charts.

"NBI to ranking dotyczący państw, badający postrzeganie naświecie każdego z narodów tak jakby był publiczną marką" - tłumaczytwórca NBI Simon Anholt.

W badaniu, w którym co roku uczestniczy 20 tysięcy dorosłychosób z 20 krajów, analizowany jest wizerunek 50 państw wodniesieniu do sześciu kategorii: eksportu, zarządzania, kultury,ludzi, turystyki oraz imigracji i inwestycji.

Biorąc pod uwagę poszczególne wymienione wyżej kategorie, wdwóch z nich na czele znalazła się Kanada (ludzie iimigracja/inwestycje), a w pozostałych zwyciężyły Francja(kultura), Włochy (turystyka), Szwajcaria (zarządzanie) orazJaponia (eksport).

Niemcom udało się zająć pierwsze miejsce w ogólnym rankingudzięki uzyskaniu najwyższej średniej spośród wszystkichkategorii.

źródło: Marketing Charts

Autor:km

Więcej informacji:National Brands Index, Niemcy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas