Reklama 2011-05-09
0

Niepasteryzowane Specjal, Królewskie i Leżajsk reklamowane w sklepach

W punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa niepasteryzowanych wersji piwa Specjal, Królewskie i Leżajsk. Akcję na zlecenie Grupy Żywiec przygotowała agencja Men at Work.

Kampania niepasteryzowanych wersji piwa Specjal, Królewskie i Leżajsk wspiera wprowadzenie ich do sprzedaży. Przekaz – utrzymany w stonowanej, tradycyjnej stylistyce – informuje o ich cenach tych produktów.

Akcja jest prowadzona w punktach sprzedaży, obejmując materiały POS, takie jak kominy, owijki paletowe, plakaty i standy na ladę.


Kreację kampanii przygotowała agencja Men at Work.

Autor: tw

Więcej informacji: niepasteryzowane, Specjal, Królewskie, Leżajsk

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas