Sześć pierwszych odcinków nowego serialu Polsatu „Nieprawdopodobne, a jednak” oglądało 1,42 mln widzów. Paradokument poprawił oglądalność stacji względem analogicznego okresu ub.r. i daje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Średnia widownia sześciu pierwszych odcinków serialu „Nieprawdopodobne, a jednak” (w okresie od 1 września br. do 6 października br.) wyniosła 1,42 mln widzów, co przełożyło się na 14,55 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 16,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie Polsatu emitowany jest w soboty o godz. 18.15.
Paradokument podnosi wyniki oglądalności pasma stacji względem analogicznego okresu ub.r. Wówczas Polsat oglądało 1,07 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,17 proc. i 13,71 proc.
W czasie emisji „Nieprawdopodobne, a jednak” Polsat przegrywa tylko z Dwójką, która nadaje wówczas „Panoramę”, „Sport telegram” oraz „Pogodę” i gromadzi przed ekranami 18,24 proc. widzów. Natomiast trzecia w kolejności jest TVN (powtórki „Kuchennych rewolucji”; 13,33 proc.), a czwarta - TVP1 (programy rozrywkowe; 12,24 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej paradokument także zajmuje drugie miejsce, ale wyprzedza go już nie TVP2, a TVN.
„Nieprawdopodobne, a jednak"/ fot. Polsat
„Nieprawdopodobne, a jednak” to kolejny już z rzędu paradokumentalny serial Polsatu, który zastąpił „Pamiętników z wakacji”. W produkcji prezentowane są nieprawdopodobne historie, które jednak mogą się zdarzyć. Serial produkowany jest przez Tako Media, a jego reżyserem nadzorującym jest Okił Khamidow.
Trzy topowe odcinki „Nieprawdopodobne, a jednak”
Zobacz tabelę
Oglądalność serialu na tle konkurencji