Reklama2014-09-09
13

Niesforny Plushak „bez konsekwencji” reklamuje młodym Plush na Kartę, znika Maciek Rock (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowej oferty Plusa - Plush na Kartę, której brand hero jest niesforny misiek Plushak. Komunikacja pod hasłem „Bez konsekwencji” jest skierowana do osób w wieku 16-24 lat. Koncepcję, strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. W związku z wprowadzeniem nowej marki w tym roku nie będzie już dużej kampanii Plusa na Kartę z udziałem Macieja Rocka.

Marka Plush na Kartę ma być młodzieżowa, rozrywkowa i niesforna, co symbolizuje jej brand hero - misiek Plushak.

- To zdystansowany do świata dorosłych i celebrytów bohater, który jest przerysowanym marzeniem wielu młodych ludzi. Preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji - bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości - opisuje Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie.

Motto marki Plush na Kartę i jej bohatera brzmi „Bez konsekwencji”, ponieważ z badań grupy docelowej tej oferty - osób w wieku 16-24 lat - wynika, że młodzi ludzie od życia oczekują m.in. przyjemności bez zobowiązań.

- Młode osoby postrzegają markę Plus trochę jak starą centralę telefoniczną. Chociaż doceniają jej wysoką jakość i mają do niej zaufanie, zdecydowaliśmy się stworzyć nową, bardziej rozrywkową markę, która będzie sexy dla młodych - tłumaczy Beata Białkowska.

Koncepcję marki Plush na Kartę przygotowała agencja Scholz & Friends, która niedawno wygrała przetarg na obsługę reklamową taryf prepaidowych Plusa (więcej na ten temat).

Akcja zaczęła się w zeszłym tygodniu niestandardową odsłoną teaserową, w ramach której tajemnicza czarna litera „H” pojawiła się m.in. w serwisie internetowym i na fanpage’u facebookowym Plusa, co niektóre media uznały za atak hakerski - wiadomość o tym podały m.in. RMF FM, Radio ZET i Wyborcza.biz. W weekend „H” było pokazywane na planszach z Plusem w spotach telewizyjnych marki, pojawiło się też na jej reklamach outdoorowych.

We wtorek, wraz ze startem sprzedaży Plusha na Kartę, rusza właściwa odsłona kampanii, w której Plushak zachęca młodych do niesfornego zachowania, mimo że sam popada z tego powodu w kłopoty. Przekonuje też, że promowana oferta nie niesie za sobą aż takich konsekwencji jak inne czyny w realnym życiu.

 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, outdoor, punkty sprzedaży oraz działania ambientowe.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends, spoty wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak z Human Ark, a produkcją zajął się Ryszard Kłosowski z TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Start Plusha na Kartę oznacza, że w najbliższym czasie w mediach ATL nie będzie szeroko reklamowana oferta Plus na Kartę, którą przez ostatnie lata promował prezenter Polsatu Maciek Rock, w kampaniach przygotowywanych przez agencję Young & Rubicam (obejrzyj ostatnie jak dotąd reklamy).

- Nie rezygnujemy z Plusa na Kartę, te taryfy pozostają w naszej ofercie, natomiast w tym roku nie planujemy już dla nich wsparcia ATL-owego. Obecnie będziemy je kierować do starszych użytkowników - wyjaśnia Beata Białkowska.

Przedstawiciele Plusa nie zdradzają, jakie są oczekiwania co do liczby użytkowników Plusha na Kartę. - Mogę tylko powiedzieć, że chcemy pozyskać do tej oferty zarówno klientów innych sieci, jak też użytkowników pozostałych taryf Plusa - mówi Białkowska. - Za trzy miesiące zlecimy pierwsze badania nowej marki i oferty i będziemy decydować o jej dalszym rozwoju - dodaje.

Na koniec I kwartału br. Plus miał 13,9 mln klientów, z czego 6,535 mln korzystało z taryf na kartę (zobacz szczegóły).

Autor:tw

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas