Reklama2006-11-05
0

Niestandardowe formaty Mediatak

Z początkiem listopada dom prasy regionalnej Mediatak wprowadza niestandardowe formaty reklam do swojej oferty.

W kampaniach ogólnopolskich - Big Cities i Big Regions można kupić niestandardowe formaty reklam:„wyspę”, „post-it”, „banderolę”, „kurtynę”, „panoramę”, „skyscraper”.

Ceny nowych formatów zostały ustalone w odniesieniu do cen w pakietach Big Regions i Cities, to oznacza, że są zdecydowanie niższe niż suma cen, które można uzyskać w poszczególnych gazetach za takie same formaty - podano w komunikacie.

- Takie rozwiązanie ma klientom ułatwić zakup – niestandardowe reklamy można kupić po standardowych cenach, np. „Skyscraper” w Big Cities kosztuje 75 tys. – tyle co junior page, a ten format zajmuje całą stronę – sam zadruk to dwie szpalty przez stronę w pionie - informuje Waldemar Izdebski, Dyrektor Działu Badań i Planowania Mediów.

Wprowadzenie nowych formatów do oferty wspiera kampania reklamowa: „Wyjdź poza schemat - niestandardowe formaty reklam po standardowej cenie”.

Kreację i planowanie mediów Mediatak przygotował we własnym zakresie.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas