Reklama2004-03-09
0

Nietypowa akcja Actimel

Euro RSCG Dialog - nietypowa akcja Actimel

2 marca zakończyła się dwumiesięczna akcja promocyjna „Wyzwanie” marki Actimel. Celem działań było przekonanie konsumentów do regularnego spożywania Actimela i uświadomienie, że produkt korzystnie wpływa na naturalną odporność organizmu. Promocja prowadzona była pod hasłem: „Podejmij wyzwanie. Pij Actimel przez dwa tygodnie, a poczujesz różnicę. Jeżeli nie, zwrócimy Ci pieniądze.”

Akcja miała charakter ogólnopolski oraz wspierana była dodatkowo w 200 punktach handlowych. Wśród jej adresatów były zarówno osoby doskonale znające produkt jak i nowi. Za realizację promocji odpowiedzialna była agencja Euro RSCG Dialog.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas