Kulinarny program „Brodzik od kuchni”, emitowany przez TVP1 w niedzielne popołudnia, ma 1,2 mln widzów. Przed rokiem w tym paśmie stacja gromadziła 300 tys. osób więcej.
Magazyn notuje 12,5 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 8,27 proc. udziału w rynku wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia (przed rokiem 16,13 proc. i 11,84 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku w tym paśmie jest Dwójka, nadająca filmy fabularne (3,09 mln widzów i 32 proc. udziału). Za Jedynką – Polsat (1,04 mln widzów i 10,8 proc. udziału) i TVN (939 tys. widzów i 9,37 proc. udziału).
W programie „Brodzik od Kuchni”, aktorka Joanna Brodzik, odtwórczyni głównej roli w serialu ,,Dom nad rozlewiskiem”, przedstawia widzom bogactwo polskiej kuchni. Każdy odcinek to krótka kulinarna podróż po Polsce.