Internet2003-04-08
0

Nike Freestyle Face Off

Od połowy marca 2003 r. trwa ogólnoeuropejska kampania NIKE skierowana do młodych i aktywnych ludzi

Od połowy marca 2003 r. trwa ogólnoeuropejska kampania NIKE skierowana do młodych i aktywnych ludzi promująca freestyle w sporcie pod hasłem "Twój Ruch". Polska edycja NIKE Freestyle Face Off komunikowana jest dwutorowo poprzez kampanię telewizyjną w trzech kanałach: TVN, Polsat oraz MTV oraz równoległą kampanię internetową. Uzupełnieniem szeroko zakrojonej akcji jest impreza Nike Freestyle Face Off mająca na celu wyłonienie najlepszych polskich Freestylerów w dwóch kategoriach: koszykówce i futbolu.

Okazuje się, że najbardziej zdumiewające w sporcie zagrania i ruchy można zobaczyć z dala od profesjonalnych stadionów, a styl wolny, w jego najbardziej pomysłowej formie, to fantastyczny spektakl, którego uczestnicy poprzez sport prezentują swą kreatywność, wyrażają swoją osobowość...

Kampania Nike Freestyle Face Off, która w Polsce rozpoczęła się 15 marca i potrwa do 30 kwietnia przypomina właśnie o nieprzeciętnych zdolnościach i talentach zwykłych sportowców, którzy potrafią sprostać wyzwaniu i w piłkarskich pojedynkach pokonać każdego konkurenta. Wykreowanym na potrzeby kampanii symbolem freestylu jest postać reklamowego Stickmna, który pojawia się na ulicach Los Angeles i Paryża ustalając własne reguły gry w stylu wolnym. Prowokowani przez niego sportowcy wspinają się w reklamach telewizyjnych na wyżyny swych umiejętności i dokonują cudów z piłką.

Nowa kampania Nike adresowana do młodych ludzi w wieku 15-22 lata realizowana będzie w trzech kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz MTV, a także wspierana silną kampanią internetową przygotowaną we współpracy z MTV.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas