Internet 2014-12-11
4

Nike podwójnym zwycięzcą rankingu najpopularniejszych reklam na YouTubie w 2014 r. (Top 10)

Dwa spoty firmy Nike związane z mistrzostwami świata w Brazylii okazały się najchętniej oglądanymi reklamami na YouTubie w 2014 r. Trzy czwarte klipów z pierwszej dziesiątki jest związanych z największymi imprezami sportowymi.

YouTube opublikował zestawienie 10 najchętniej oglądanych reklam umieszczonych w  tym serwisie w 2014 r. Największym zwycięzcą tegorocznego rankingu okazała się firma Nike, której spoty związane z piłkarskimi mistrzostwami świata w Brazylii zdobyły dwa pierwsze miejsca i zgromadziły łącznie ponad 170 mln odsłon.

Inne reklamy umieszczone w czołówce zestawienia także są związane z wydarzeniami sportowymi. W komunikacie towarzyszącym opublikowaniu rankingu YouTube podkreśla, że największa oglądalność tych spotów przypada tuż przed lub po meczach odbywających się w ramach największych imprez, takich jak World Cup 2014 czy Super Bowl. W tym roku sportowe spoty z Top 10 były oglądane przez użytkowników łącznie przez ponad 14 mln godzin.


Top 10 najchętniej oglądanych reklam na YouTubie w 2014 roku


1. Nike Football “Winner Stays” (99,37 mln wyświetleń)


2. Nike Football “The Last Game” (73,77 mln wyświetleń)


3. Budweiser Super Bowl XLVIII Commercial “Puppy Love (53,77 mln wyświetleń)


4. Always “#LikeAGirl” (53,45 mln wyświetleń)


5. Devil’s Due “Devil Baby Attack” (49,08 mln wyświetleń)


6. Duracell “Trust Your Power” (22,77 mln wyświetleń)


7. Galaxy Note 4 “Then and Now” (22,14 mln wyświetleń)


8. P&G “Thank you, Mom” (19,74 mln wyświetleń)


9. Budweiser’s Global Be(er) Responsible Day “Friends Are Waiting” (19,75 mln wyświetleń)


10.  Heineken “Routine Interruptions” (13,82 mln wyświetleń)

Autor: ps

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas