Reklama2008-01-15
0

Nikotynowy kontrakt Leo Burnett

Warszawski oddział agencji reklamowej Leo Burnett odpowiada zaobsługę w zakresie strategii i kreacji dla najważniejszych marekPhilip Morris również na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Zespół agencyjny ulega więc rozbudowie, aby zagwarantować pełnąobsługę nie tylko w Polsce, ale także na trzech dodatkowychrynkach.

- To dla nas wyzwanie i jednocześnie okazja do budowaniatrwałych i biznesowo dojrzałych relacji z tak ważnym dla Agencjiklientem - powiedział Przemek Wojtkiewicz, Senior Account Directorodpowiedzialny za utworzenie i zarządzanie nową strukturą.Regionalne Centrum Obsługi w Warszawie będzie odpowiedzialne zaobsługę najważniejszych marek z portfolio Philip Morris: Marlboro,L&M, Virginia Slims, Parliament oraz She.

- To początek procesu organizacji regionalnych centrówzarządzania dla naszych klientów w Środkowo-Wschodniej Europie.Najwięksi międzynarodowi marketerzy oczekują optymalizacji działańagencji pod każdym względem. Agencje przejmujące funkcje hubówmuszą być do tego świetnie przygotowane. Nasze doświadczenia jużwkrótce przydadzą się także najbardziej ekspansywnym polskim firmom- powiedział Jarek Ziebinski, Chairman & CEO Leo BurnettCentral and Eastern Europe.

Autor:kk

Więcej informacji:Leo Burnett, Philip Morris

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas