Reklama2012-06-18
8

Ninja reklamuje Alior Sync (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek banku Alior Sync. Akcję, której bohaterem jest ninja, przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Televisor, Post Meridian i Maxus.

Ninja jako bohater kampanii Alior Sync ma symbolizować klientów, za którymi trudno nadążyć, dlatego wybierają usługi bankowości elektronicznej. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Przyszła bankowość” - jest zbudowanie wizerunku Alior Sync jako banku oferującego najnowsze rozwiązania ułatwiające życie klientom.

>>> Alior Sync: 1 mln klientów i 4 mld zł depozytów w ciągu czterech lat

Pierwszy etap kampanii ma charakter wizerunkowy. Natomiast w jej kolejnych dwóch produktowych odsłonach są prezentowane konkretne funkcjonalności oferowane przez Alior Sync (wirtualny oddział i konto) oraz wynikające z nich korzyści.

Akcja - rozpoczęta 14 czerwca, a zaplanowana do końca lipca - obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie: TVN, TVP1, TVP2 i Polsat, oraz wybrane stacje tematyczne), a także internet. Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. Spoty wyreżyserował Kot Przybora, a nakręcił Marek Rajca. Ich produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - Post Meridian.

Autor:tw

Więcej informacji:Alior Sync

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas