Telewizja 2021-03-18
13

1,08 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49

fot. Polsat fot. Polsat

Trzeci sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 1,08 mln widzów, o 150 tys. osób mniej niż druga odsłona emitowana pół roku temu. Polsat w czasie nadawania formatu jest trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49.

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 3” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 2 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków projektu (do 16 marca) wyniosła 1,08 mln widzów, co przełożyło się na 7,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą popularnością cieszył się trzeci odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,12 mln osób.

Dla porównania, drugi sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie po trzech odcinkach śledziło 1,23 mln osób przy udziałach wynoszących 9,19 proc. w 4+, 13,82 proc. w 16-49 oraz 11,84 proc. w 16-59. Program stracił 370 tys. osób.

Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy gł. popularne seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co daje jej 17,67 proc. udziału. Drugir miejsce zajmuje TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Chyłka - Rewizja”; 8,54 proc.), a czwarte - TVP1 (różne pozycje, w tym „Alarm!” i „Leśniczówka; 6,94 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem.

O czym jest program „Ninja Warrior Polska”

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Trzecią edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi Karolina Gilon.

Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Autor: MK

KOMENTARZE (13) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas