Telewizja2021-11-19
5

„Ninja Warrior Polska 5” wiosną w Polsacie, Karolina Gilon gospodynią

fot. Telewizja Polsatfot. Telewizja Polsat

Wiosną 2022 roku Telewizja Polsat planuje pokazać piąty sezon show „Ninja Warrior Polska” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Program został już nagrany, ponownie poprowadzi go Karolina Gilon.

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”. Pierwsza polska edycja projektu nadawana była w Polsacie jesienią 2019 roku, druga - jesienią 2020 roku, trzecia - wiosną 2021 roku, a czwarta - jesienią 2021 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak wynika z naszych ustaleń, piąta odsłona programu do ramówki stacji ma trafić wiosną 2021 roku. Show został już nakręcony, prace na planie odbywały się w sierpniu br. - tuż po zakończeniu realizacji czwartego sezonu projektu. Zdjęcia do „Ninja Warrior Polska 5” ponownie były realizowane na Arena Gliwice.

Analogiczna sytuacja miała miejsce rok temu, kiedy nadawca kręcił drugą i trzecią edycję.

Najnowszą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Zmagania zawodników komentować będą dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

Czwarty sezon śledziło 1,05 mln widzów

Czwarty sezon „Ninja Warrior Polska” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 31 sierpnia do 12 października br. Średnia oglądalność projektu wyniosła 1,05 mln widzów, co przełożyło się na 7,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,18 proc. w grupie 16-59.

Polsat w czasie nadawania formatu był ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,34 mln zł

Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc/The Story Lab.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Autor:MK

Więcej informacji:Ninja Warrior Polska, Polsat

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas