Telewizja 2023-03-16
6

858 tys. widzów reality-show Polsatu „Ninja Warrior Polska 7”

„Ninja Warrior Polska”; fot. Polsat „Ninja Warrior Polska”; fot. Polsat

Siódmy sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 858 tys. widzów, o 105 tys. osób mniej niż piąta odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 7” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 28 lutego br. Średnia oglądalność trzech odcinków projektu wyniosła 858 tys. widzów, co przełożyło się na 6,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas największą popularnością cieszył się trzeci odcinek, który śledziło 951 tys. widzów.

Dla porównania, piąty sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany wiosną ub.r. w tym samym paśmie śledziło 963 tys. osób przy udziałach wynoszących 6,8 proc. w 4+, 9,8 proc. w 16-49 oraz 8,2 proc. w 16-59. Program stracił 105 tys. osób.

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Szóstą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Ninja Warrior Polska, Polsat

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas