Telewizja 2024-03-05
0

„Ninja Warrior Polska 9” od 5 marca w Polsacie, Karolina Gilon gospodynią (wideo)

„Ninja Warrior Polska 9”; fot. Polsat „Ninja Warrior Polska 9”; fot. Polsat

We wtorek, 5 marca Telewizja Polsat rozpocznie emisję dziewiątego sezonu show „Ninja Warrior Polska”, cykl bez zmian będzie można oglądać we wtorkowym prime-time. Program został już nagrany, ponownie poprowadzi go Karolina Gilon.

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Premiera 5 marca

Dziewiąta odsłona programu w Polsacie będzie nadawana wiosną 2024 roku. Program do ramówki stacji trafi 5 marca i będzie emitowany we wtorki o godz. 20.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Show został już nakręcony, prace na planie odbywały się latem ub.r. - tuż po zakończeniu realizacji ósmego sezonu projektu. Zdjęcia do „Ninja Warrior Polska 9” ponownie były realizowane na Arena Gliwice.

Analogiczna sytuacja miała miejsce latem 2020 roku, latem 2021 roku i latem 2022 roku, kiedy nadawca kręcił odpowiednio drugą i trzecią, czwartą i piątą oraz szóstą i siódmą edycję.

Najnowszą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Zmagania zawodników komentować będą dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

Ósmy sezon śledziło 612 tys. widzów

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 8” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 5 września do 17 października ub.r. Średnia oglądalność projektu wyniosła 612 tys. widzów, co przełożyło się na 5,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc/The Story Lab.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,94 proc.

Autor: MK

Więcej informacji: Ninja Warrior Polska, Polsat

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas